Looking for Something?

לבד אבל ביחד או: עשר סיבות לטייל ביפן עם קבוצת נשים (ולא עם בעלך….)

מחברת

לטייל ביפן.

כבר חשבת על זה, פינטזת על זה, אמרת לעצמך שזה עולה יותר מדי כסף, ענית לעצמך שאז מה, דיברת על זה עם חברות, אולי גם עם בן הזוג, ובינתיים את מחכה להזדמנות, או לכסף, או לכך שבן הזוג שלך יגיד: "יאללה, נוסעים". ובכן, אם את מזדהה עם מה שכתוב פה, עצרי רגע. לא בטוח שכדאי לך. כלומר, בטוח שכדאי לך יפן – אבל לא עם בן הזוג… אלא עם קבוצה נשית. כן, כן.

סיבות טובות לטייל ביפן

כי זה יעלה לך בערך חצי.

כשרק את נוסעת, זה עולה לתקציב המשפחתי הרבה פחות. נכון, זה כאילו לא פייר, אבל הרי לא אמרת כלום כשהוא קנה לעצמו אופניים חדשים, או קייק, או כלום. זה בסדר: לא חייבים חייבים לצאת פיטים. סביר להניח שהוא ישמח הרבה יותר משחשבת, לפרגן לך את האושר הזה.

כי צריך קצת חופש לפעמים…

יש זוגות שהכל עושים ביחד, ולא עושים שום דבר בנפרד. מכירה כאלה? אז הנה ההזדמנות לעשות משהו קצת אחר, לצאת קצת מאזור הנוחות ולהתענג על חוויה חדשה. אני רק חייבת להזהיר אותך שחופש הוא עניין ממכר…

כי יפן זו מדינה שכל אחת יכולה להסתובב באופן חופשי.

יפן היא אחת המדינות היותר בטוחות לנשים. כן, אפילו לטייל ביפן בסימטאות הכי קטנות בשעות הקטנות של הלילה. כן, אפילו לך.

כי לקבוצת הנשים הזו יש מדריכה, שמכירה את יפן, ומדברת יפנית.
והמדריכה הזו יכולה להפוך את המסע הזה להרבה יותר פשוט מאשר בעלך…

כי לא תצטרכי להתחשב במה שמדליק אותו – אלא רק במה שמדליק אותך.
את הטיול הזה לא הוא מארגן, אלא מישהו (כלומר, מישהי) שיודעת מה מעניין נשים (רמז: לא כדורגל, לא סומו ולא מועדוני לילה; כן אופנה, כן תרבות, כן שווקים יפהפיים). ולכן זה הולך להיות טיול שממש יתאים לך – לתחומי הענין שלך, לחלומות שלך, ללב שלך. לך! טיול שהוא כולו עבורך!

כי ככה אפשר לבזבז יותר כסף…

יש על מה להוציא כסף ביפן… ולא תמיד על דברים שהגברים מעריכים… אם, למשל, יש לך פנטזיה להיראות כמו גיישה, ולו רק לרגע אחד, ביפן יש לך את האפשרות לעשות זאת. אלא מה? זה עולה… בעלך יגיד: כל כך הרבה כסף בשביל כמה תמונות? בשביל כמה דקות?ממילא זו רק פנטזיה". הבנות, לעומת זאת, יגידו לך: "כל החיים פנטזת על זה? לכי  תיהני ותפרגני לעצמך. מה אכפת מהכסף?"

כי נשים זה כוח

ולקבוצת נשים במסע שכזה יש עוצמות שאי אפשר להשיג בשום צורה אחרת. ואם לא ניסית לטבול בכוח הזה עד עכשיו, זה הזמן להצטרף למסע נשי ולחוות את העוצמה הנשית שמגיעה רחוק…

כי ממילא אי אפשר להיכנס לאונסן ביחד…

יפן היא ארץ המעיינות החמים והרחצה בכלל. בכל מקום מתחבאים בריכות של מים טבעיים או של בתי מרחץ שכונתיים ומקסימים. פעם היו נכנסים בעירום ובעירוב מינים. כבר יותר מ-150 שנה שהיפנים מאמצים את המנהג המערבי להתבייש מעירום, וכיום גברים ונשים רוחצים לחוד (בעירום מלא, כמובן).

כי זה לא עוד סתם טיול. זה מסע. אמיתי.

יותר מאשר ליפן, לתוך תוכך. ואת זה יותר קשה לעשות עם הבעל, והרבה יותר קל לעשות עם נשים. מניסיון.

לטייל ביפן כי מגיע לך!  פשוט ככה!

מוזמנת לבוא לשמוע על תכנית המסע הייחודית שלנו

בערב מפגש ראשון לקראת המסע –

יום חמישי 8.1.2015, בשעה 20:00 ברח' הכוכב 17, רעננה
אנא, הודיעו על כוונותיכן להגיע:
עדי: 054-4746262
ריקי:0522-311380

הוראות הגעה: ברחוב אחוזה, הרחוב הראשי של רעננה, ברמזור 14, קרוב יותר לבית לוינשטיין, עליכן לפנות צפונה לרחוב השחר ובפניה הראשונה פנו שמאלה לרחוב הכוכב. הכוכב מתעקל ימינה והבית שלי במרכז.

Call Now Button