Looking for Something?

אם יוצאים מגיעים למקומות מופלאים…

מחברת

הרבה אנשים אוהבים לטייל. הרבה אנשים אוהבים לנסוע לחו"ל. יש שנוסעים למסע קניות, יש שצריכים חופשת מנוחה מהיום יום, יש כאלה שכובשים יעדים.
יש כאלה שיוצאים למסעות.

IMG_1156
אני מאוד אוהבת מסעות. מסע חיי הפרטי הוביל אותי למקומות מופלאים. מסע חיי המקרי הוביל אותי ליפן. המסע הזה לקח אותי כל כך רחוק מאיפה שהייתי – כמעט לקצה השני. וזה קרה על אפי ועל חמתי. לא ביקשתי להשתנות. לא רציתי להשתנות. אבל החיים לימדו אותי דברים על עצמי שכלל לא ידעתי שקיימים בי. זה התאפשר לי בזכות המסע.
לקום ב 4 בבוקר כדי להספיק לראות זריחה על המצדה – זה מסע בהתמודדות עם קושי
לפגוש אנשים עם אמונות שונות ולא לכעוס עליהם בשל זה– זה מסע בסובלנות
לפספס את הרכבת בלונדון (בגיל 16) שהיתה אמורה להוביל אותי לאניה שהיתה אמורה להביא אותי בזמן לשדה התעופה חזרה הביתה – זה מסע בהפתעות (לעיתים גם פחות נעימות)
כל הדברים האלה פגשו אותי. מכל הדברים האלה גדלתי. כמה אני מאמינה היום באמירה "מה שלא הורג אותך, מחשל אותך". פעם לא ידעתי שקיימים בי כל כך הרבה כוחות. פעם לא ידעתי שאני כל כך חזקה.

IMG_1958
המסעות לימדו אותי – לימדו אותי על החיים, לימדו אותי על עצמי, לימדו אותי על אחרים. כל מסע והתובנות שלו. כל מסע וההשפעות שלו על חיי. אני לא מתחרטת על שום מסע שעשיתי בחיי, קטן כגדול. כולם קידמו אותי, גם אם לא יכולתי תמיד לראות זאת בזמן אמת.
השבוע הבנתי משהו ממש חשוב בקשר למסעות. השבוע הבנתי סוף סוף שזה מה שאני עושה, בזה אני עובדת….
מאז שהקמתי את יפניצ'י חשבתי שאני מוכרת הרצאות, מוכרת טיולים, מוכרת אירועים ברוח יפנית…. אז זהו, שלא…
השבוע הבנתי שאני לא באמת עוסקת במכירות. כמובן שאני רוצה שיהיו לי הרבה לקוחות ושיקנו ממני הרבה טיולים, אבל השבוע הבנתי שהשליחות שלי היא הרבה יותר עמוקה מאשר רק למכור. וזה לא חארטה, זה באמת בוער בי מבפנים.

השבוע הבנתי שבזכות המסע של חיי אני יכולה לעזור לכם לצאת למסע משלכם – מסע פיזי, שמאפשר מסע עמוק יותר, אל תוך הלב פנימה.
השבוע הבנתי שה"עבודה" שלי היא להיות שותפה פעילה במסעות של אחרים – אני מתכננת אותם, חושבת עליהם, מוציאה אותם לפועל. אורכם ועומקם של המסעות הם על פי היכולת והרצון של כל אחד ואחת – מסעות קצרים מהכורסה למסך, מסעות טיפה יותר ארוכים בארץ שבערב כבר חוזרים מהם הביתה, והמסעות הכי משמעותיים – מסעות ליפן שלוקחים אותך (כמעט) הכי רחוק (במובן הכי עמוק של המילה) מכל המוכר והידוע.
המסעות האלה הם לא סתם טיול. המסעות האלה נועדו להיות מסעות אישיים, רוחניים ומשמעותיים לכל אחד מכם. הצצה אל תוך הנפש שמתאפשרת דרך מסע דמיוני או פיזי ליפן ותרבותה.
למה דוקא יפן? אולי כי זה המקום הכי רחוק והכי שונה שיכולתי למצוא… והשונות הזו אילצה אותי להסתכל מחדש, לבחון את התפיסות שלי על העולם, הכריחה אותי להודות (בסופו של דבר) שאולי לא רק אני צודקת… ושאולי יש עוד דרכים "צודקות" לחיות…
אז אם אתם אוהבים מסעות, אבל גם קצת חוששים מהם, בואו ונצא אליהם יחד.

DSC_7480
אם מסעות עושים לכם את זה, אבל מסע ליפן לבד זה משהו שהוא קצת גדול עליכם, אתם מוזמנים להתקשר או לכתוב לי ממש עכשיו ולהצטרף אלי למסעות הבאים:

מסע מהכורסה – "אירוטיקה, נשים ושעשועים בעולם הצף", 18/12 ברעננה, פרטים בקרוב מאוד.
מסע יומי בארץ – "איים יפניים בגליל", ינואר 2015, מסע ליפן שהוא הכי קרוב לבית
המסע הקרוב ליפן – מסע נשי ליפן, 4/2015, מסע לנשים, עם נשים ועל נשים.

מחכה לכם באהבה,
עדי ענבר-שמן

054-4746262

[email protected]

Call Now Button