Looking for Something?

טיול נשים ליפן פריחת הדובדבן באביב 2018

מחברת
טיול אביב ליפו לפריחת הדובדבן

טיול יפן מסע נשי"מסע נשי" בין גלוי לנסתר – ביפן (קבוצה 49)

תאריכים: 7/4/2018 – 21/4/2018

15 ימים  בפסטיבל המרכבות ופריחת הדובדבן

עם צוות "מסע נשי": עדי ענבר וריקי כהן
מסע אל טבע, מפגשים אנושיים, אירוח מסורתי וסדנאות, בארץ השמש העולה.

"מסע נשי" ליפן השנה, הוא טיול מיוחד: הפעם נבקר בפסטיבל המרכבות המרהיבות בטקיאמה, בצד האתרים המסורתיים. ניפגש עם מקומות ונשים שלא על ציר התיירות הרגיל ונחווה את יפן האותנטית, ככל שיתאפשר.  נבקר בערים הגדולות קיוטו וטוקיו ונהנה מהנופים הכפריים של יפן: אגם האקונה, טאקאיימה, שירקאוהגו, קנזאווה, נגאנו ועוד..  נלמד על  התרבות והאומנויות ביפן ונתנסה בסדנאות ייחודיות: המחול, התיפוף, האוכל, הלבוש.. ניפגש עם נשים יפניות ונשמע מהן על אורחות חיים, מנהגים, שאיפות וחלומות.. נשתתף בטקסים מסורתיים ונשמע סיפורי גיישות ועוד..  נחווה את יפן המסורתית, בצד זו המודרנית – בעיקר נהנה מן הגלוי ובד בבד ננסה גם לתהות על המהות הפנימית… על הנסתר מן העין…

טיול אביב ליפן מסלול הטיול

יום 01 – אל יפן

נפגש (ונתרגש..)  ונמריא לטוקיו (עם תחנת ביניים בסיאול), אליה נגיע בערבו של יום המחרת.

יום 02 – נוחתות בטוקיו..

עם הנחיתה, בדרך משדה התעופה, נתרשם לראשונה מיפן.. מהרחובות והמראות – טוקיו בלילה. נגיע אל המלון בשעת ערב מאוחרת, נתאושש וננוח מהמעבר ליפן, כדי להתחיל למחרת בכוחות רעננים… טעמים וריחות ראשוניים. נלון בטוקיו.

יום 03 – טוקיו: על מסורת ופגישה מרתקת

נפתח את ביקורנו ביפן בטבע – באחד הפארקים היפים ביותר של טוקיו, פארק וונו, בו נטועים מאות עצי דובדבן…נמשיך לביקור במוזיאון ההיסטורי אדו טוקיו, שם נלמד על ההיסטוריה של יפן ועל מה שהפך אותה לאומה מיוחדת כל כך..  מכאן נמשיך אל המקדש הבודהיסטי אסאקוסה קאנון ובשעות הערב, נצא לבקר חברה ותיקה. נשמע את סיפור חייה המרתק, נתוודע אל המוסיקה היפנית ולפרוייקטים שהיא מעורבת בהם, ביפן. נלון בטוקיו.

יום 04 – מקדשים, חתונות, אופנה ועוד…

נפתח את הבוקר בתצפית על טוקיו – אל קו הרקיע אחד מהמדהימים שבעולם. משם נצא לפגוש מקרוב את יצורי המים והדגה של יפן.. ואם תבחרו, גם נטעם אותם.. מאד מקרוב.. נבקר באזור תחנת הרכבת של שינג'וקו ובשעות אחר הצהריים ניסע למפגש נשי מיוחדבפרבר של טוקיו. נלון בטוקיו.

יום 05 – מטוקיו להאקונה – מהמולת העיר הגדולה אל הטבע

הבוקר נצא לבקר במקדש השינטו המרכזי של טוקיו – מייג'י. הדרך אל המקדש חולפת ביער ירוק, בלב פארק מייג'י ואם יתמזל מזלנו נוכל לראות חתונה יפנית מסורתית. נבקר גם במוזיאון קטן ומקסים "אוקיו – אה, תמונות מ"העולם הצף".. משם נמשיך להאראג'וקו – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו, בני העשרה ולרובע האופנה והמותגים: אומוטסאנדו. בשעות אחר הצהריים המאוחרות נבלה ברובע היוקרה גינזה – לשופינג יוקרתי משהו… ניפרד לשלום מטוקיו ונשים פעמינו  לאזור הר פוג'י. נלון בהאקונה.

יום 06 – הרי געש, אמנות והרפתקאות

האקונה, עיירה קטנה השוכנת על שפת אגם אשי, בתוך לוע געשי כבוי, באזור המשופע במעיינות חמים. עם בוקר נצא לטייל ונתרשם מנופי הטבע של האגם והלוע הגעשי. משם נמשיך אל המוזיאון הפתוח לפיסול מודרני בינלאומי ונשכשך בבריכת הרגליים.  נלון בהאקונה

יום 07 – אירוח כפרי באלפים היפנים

היום נצא אל מוזיאון הקימונו המדהים(!) של האמן איצ'יקו קובוטה, מוזיאון וואבי-סאבי מקסים ומיוחד. בשעת צהריים נצא אל מחוז נגאנו, שם נתקבל על ידי בני הקהילה הכפרית. נתארח ונלון במקום אותנטי במיוחד: בבית משפחה מקומית. נתחלק כאן לקבוצות קטנות ויחד עם בני המשפחות המקומיות, נהנה מחוויית האירוח הכפרי. נאכל את ארוחת הערב היפנית יחד עם מארחינו ונחווה מקרוב את החיים בכפר היפני.  נלון במחוז נגאנו.

יום 08 – פסטיבל המרכבות ביפן

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מהמארחים שלנו ונמשיך לטקאיאמה הציורית, בהרי האלפים היפנים,  המפורסמת בעבודות ומבני העץ השמורים בה. הפעם מתמזל מזלנו לחוות ולהשתתף בפסטיבל המרכבות הנערך בעיר – אחד משלושת הפסטיבלים היותר גדולים ומפורסמים של יפן. נלון בטאטימה.

יום 09 – הכפר המשוחזר שירקוואה גו וטקאיאמה

נצא בבוקר לטאקימה, לשוק הבוקר וחווית הפסטיבל הנערך בעיר. נשוטט בחנויות הקסומות ובמבשלות הסאקה בעיר העתיקה של טאקימה באווירה של תקופת אדו. מכאן, נמשיך בנסיעה לביקור בכפר העץ המסורתי שירקווה גו בלב הרי האלפים ובו בתים מעץ וקש. נטייל כאן ברחוב המסורתי סאנומאצ'י. בערב, נחווה את רחצה יפנית מסורתית משותפת באונסן (מי קראה את נוריקו סאן, הילדה מיפן?… פרטי התנהלות מדויקים יימסרו למשתתפות לפני הכניסה למרחץ ..חוויה מומלצת ביותר..!) נלון בטאטימה.

יום 10 – בירת הזהב – קאנאזווה

הבוקר,  נצא לחצי האי נוטו* – אזור קסום השוכן לצד ים יפן. נתרשם מעבודות הלכה המאפיינות את האזור ומכפרי הדייגים והמפרצים היפים שלאורך החוף. נלון בקאנאזווה.

יום 11 – אל השקט שמסביב ורעמי התופים

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטייל בקנאזאווה.  נבקר  בבית סמוראי מתקופת אדו ובבית תה מסורתי של גיישות ונלמד על תעשיית עלי הזהב הייחודית למקום. מכאן נמשיך לביקור באחד מאתרי הטבע המרהיבים ביותר – גני קנרוקואן, אחד משלושת הגנים היפים ביותר ביפן.  מכאן נמשיך ללינה באחד הכפרים היפים שבאזור. במקום הלינה, בערב, נתנסה בחוויה מיוחדת במינה: סדנת טאיקו – סדנת תופים הייחודיים ליפן. חווייה.. נלון בכפר.

יום 12 – אל קיוטו – הבירה העתיקה של יפן

עם בוקר, ניפרד ממרחבי הטבע בדרכנו אל קיוטו. בדרכנו, נעצור במוזיאון קטן ומיוחד במינו – מוזיאון בובות הניר של אמנית וותיקה ואם יעלה בידנו, גם ניפגש עימה לשיחה אישית. בשעות אחר הצהריים נגיע לקיוטו – הבירה העתיקה של יפן, הנחשבת לאחת מהערים היפות ביותר ביפן, בה נשתמרו אלפי מקדשים, גנים ויצירות ארכיטקטוניות. בשעות הערב אנחנו מוזמנות למפגש מרגש ב"בית שלום", קהילה של נוצרים יפנים אוהבי ישראל. ניפגש גם עם נשות הקהילה לשיחת נימוסין וחילופי חיוכים..  חוויה מיוחדת.. נלון בקיוטו

יום 13 – קיוטו: בין מדיטציה לעינוגים…

מוקדם בבוקר נצא אל מקדש הזן ריואנג'י המרגש, עם גן האבנים היבש. משם, נגיע אל מקדש הזהב קינקאקוג'י. נסייר בו וסביבו בתוך הגנים היפיפיים המקיפים אותו. בשעות הצהריים נבקר באזור אראשיימה – נטייל ביער הבמבוקובגינת זן מרהיבה, ונשוטט בסימטאות המשובצות בחנויות ייחודיות ומעניינות…לעת ערב, נצא לסייר ברובע גיון וניפגש עם גברת מיוחדת במינה – הגיישה. במפגש האינטימי, נוכל לתהות מקרוב על עולמה של הגברת. נוכל לשאול שאלות ולשוחח על חיי היום יום של הגיישות ולנסות להבין מהו סוד קסמן.. נלון בקיוטו

יום 14 – קיוטו: טירות ומחולות

היום נצא לסיור בתחבורה מקומית באתריה של העיר. נפתח את הבוקר בטירת ניג'ו – ביתו של השוגון והגן היפני סביבו, משם נמשיך לביקור  בשוק האוכל נישיקי הצבעוני והמרתק. נשתתף במפגש-סדנא מיוחדת בה נחווה במחול יפני אוונגרד Buto. ובערב נתכנס לארוחת חגיגית לקראת סיום המסע. נלון בקיוטו.

יום 15 – קניות אחרונות והביתה..

בשעות הבוקר המוקדמות נשים פעמינו לשדה התעופה קנסאי שליד אוסקה, אל הטיסה הביתה שכבר ממתינה לנו… נגיע לישראל בשעת לילה מאוחרת. ניפרד מהחבורה שבמחיצתה בילינו את השבועיים האלו וננחת חזרה אל המציאות שלנו.

לתשומת לבכן: ייתכנו שינויים במסלול, בתכנים ובסדר הפעילויות.
*תאריכי ערבי המבוא עלולים להשתנות. מיקום מיודק יימסר לנרשמות. אנו מאוד ממליצות להגיע לכל ערבי המבוא.
 ** אנחנו מתכווננות לפריחת הדובדבן, אך היא תלויה במזג האוויר.. "ייתכנו שינויים"..

ערבי הכנה לטיול אביב ליפן מסע נשי

  • 7.11.17  – בשעה: 19:00 "נוריקו סאן הילדה מיפן" – עם דבורית שרגל
  • 4.12.17 – בשעה 19:00 אירוטיקה ושעשועים: על "העולם הצף" ביפן- עם עדי ענבר
  • 11.1.18 – בשעה 19:00 במסלול הטיול: מראות וסיפורים מהדרך עם מדריכת המסע – עדי ענבר
  • 4.2.18 – בשעה 19:00 טקס התה ביפן, על מסורת, איפוק והקשבה – עם מיהו. 
  • 21.2.18 – בשעה  19:00 "יפן, נעים להכיר"  – עם עדי ענבר.
  • 12.3.18 – בשעה 19:00 מחול הבוטו – מיפן ועד כאן – מפגש מחול מיוחדעם תמר בורר.
  • 27.3.16 – בשעה 19:00 לקראת מסע: הדרכה טכנית והקשבה, עם עדי וריקי – מלוות המסע.

 

טיול אביב ליפן הרשמה:

"מסע נשי" – עדי ענבר:

 

054-474-6262

מחיר טיול נשים ליפן:

*6,990$  – עד תאריך 10.12.17

7,280$ – לנרשמות לאחר 10.12.2017

*הנחת רישום מוקדם

מחיר טיול אביב ליפן כולל:

טיסות: בינלאומיות סדירות בחברת קוריאן איירליינס.
תחבורה ביפן: נסיעה באוטובוס ממוזג בהתאם לגודל הקבוצה ותחבורה ציבורית כמפורט במסלול..

טיול נשים ליפן הסדרי לינה וכלכלה

  • 13 לינות בבתי מלון בחדרי טווין, מקבילים לדרגה של 4* (ביפן אין דרוג כוכבים).
  • 2 לילות מתוכם, באירוח יפני מסורתי (ללא שירותים צמודים): לילה באכסניה כפרית בה מתאמנים מתופפי הטאיקו ולילה בבתי משפחות מקומיות.
  • כלכלה: ארוחות בוקר בבתי המלון + 10 ארוחות ערב נוספות (אחת מהן הינה ארוחת צהריים).

גודל הקבוצה בטיול ליפן: 15-25 מטיילות.

הדרכה:

  • עדי ענבר, מדריכה ישראלית, מלווה מטעם "מסע נשי" (בקבוצה מעל 20 משתתפות)
  • מדריכה מקומית ונהג על פי התכנית.
  • סדרת מפגשי הכנה כמפורט למעלה.

סדנאות, מפגשים  ופעילויות המיוחדים של "מסע נשי" ביפן: סדנת תופי טאיקו, מפגש עם גיישה, מפגש עם מוסיקאית, רחצה באונסן, מפגש ב"בית שלום", הופעת מחול בוטו, סיור טעימות בסופרמרקט, מפגשי נשים ועוד ועוד.. אנא שימו לב  לאפשרות של שינויים במועדי הסדנאות ובתכניהן (התכנית היא מלאה ללא "אופשיונלס").

  • דמי כניסה לאתרים
  • דמי רישום וטיפול, מסי נמל (מעודכן ליום 1.9.17),  כמפורט.
  • קופת טיפים לנותני שירותים בחו"ל (למעט המדריכות הישראליות).

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח אישי ומטען, ארוחות שאינן כלולות, שתייה והוצאות אישיות.
  • ארוחות שאינן כלולות בתכנית.
  • תוספת ליחיד בחדר – 1485$.

תנאי תשלום:

מקדמה בסך  500$ באמצעות מזומן שקלי או דולרי, בצ'ק לפקודת ריקי כהן. יתרת התשלום תתבצע במשרד הנסיעות. תשלום באמצעות כרטיסי אשראי יחויב ב 2%, עלות השימוש בכרטיסים.
דמי ביטול – 90-45 ימים לפני היציאה לטיול, יחולו דמי ביטול בסך של- 50$.  44-36  ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בסך של -200$ לנוסעת. 35-15 ימים לפני היציאה, יחולו דמי הביטול בסך של -950$ לנוסעת. 14-8 ימים לפני היציאה, יחולו דמי הביטול  בסך של -2950$ לנוסעת. בטווח של 7 ימים עד ליציאה, יחולו דמי ביטול מלאים.  בנוסף, דמי ביטול על כרטיסי הטיסה שהוזמנו ו/או הונפקו עבורכם, ייגבו על-פי מדיניות חברת התעופה.
* מחירי מיסי הנמל והדלק נכונים ליום הפרסום. במקרה של שינוי, מחיר הטיול יעודכן בהתאם.

לפרטים על הטיול והרשמה:

"מסע נשי" –  עדי ענבר: 0544-746262, ריקי כהן:

Call Now Button