Looking for Something?

עלות טיול ליפן

מחברת
עלות טיול ליפן

מספרים לנו שיפן יקרה…

חברים שלך כבר היו, ההורים שלך תכף נוסעים, השכנה מספרת שזה היה אחד המסעות הכי מרתקים שלה. ומה איתך…? מתי תורך?
את רוצה מאוד לנסוע ליפן…חולמת כבר שנים…אבל האם זה אפשרי כלכלית?

מהן באמת העלויות של טיול ליפן?

האם זה באמת יקר כמו שחשבת עד כה?
כמו בכל טיול יש עלויות בסיסיות של אוכל, לינה ותחבורה. בנוסף – עלויות כניסה לאתרים ומוזיאונים, והוצאות שונות נוספות…
החלק הטוב של עלויות טיול ליפן הוא שזה די נתון לבחירתך….

עלות טיול ליפן – אוכל

ביפן אפשר לאכול אוכל רחוב משובח שישביע אותך לגמרי ב 30-40 ש"ח. זו תהיה גם מחירה של ארוחת צהריים. ארוחות הערב יהיו טיפה יותר יקרות וינועו בין 70-150 ש"ח לארוחה סבירה ומשביעה בכל מסעדה רגילה. למסעדות היוקרה תוכלו לשלם פי 2 ו 3, ואפילו הרבה יותר…

לשימושך מחשבון המרה ין יפני לשקל

עלות לינה ביפן

אפשר ללון ביפן במאות ואפילו אלפי דולרים ללילה – אם תבחרו במלונות היוקרתיים ביותר. מאידך טיול ליפן עלויותביפן אפשר לקבל אחלה חדר(!) – פשוט, נקי ואסתטי – גם ב 50-60$. עלות של 100$ לחדר תאפשר לכם חדר משודרג אפילו יותר. למרבה המזל, ביפן – ההקפדה על האסתטיקה והניקיון, כמו גם ההקפדה על השירות אינה תלויה במחיר. זה "בילט אין" בתרבות היפנית ולכן…אין מה לחשוש מלינה במקומות הזולים…ביפן. היום יש גם אפשרות ללינה אצל משפחות, לינת air bnb ואפילו אפשרות לשכור דירה למספר ימים. האפרויות האלה יוזילו משמעותית את עלויות הטיול שלכם ביפן.

עלות תחבורה ביפן

הדרך הכי זולה (וגם הכי מומלצת) לטייל ביפן היא בתחבורה ציבורית. שירותי הרכבות ביפן הם מהטובים בעולם, ולנו התיירים – הרכבת עולה אפילו פחות. אם תזמינו מראש כרטיס רכבות שבועי (יש גם לשבועיים ושלושה) תוכלו ליהנות מנסיעות חופשיות בכל רכבות ה JR ביפן, כולל רכבת הקליע המפורסמת (השינקנסן). אתם יכולים לנסוע לכל מקום בכל זמן, וזה ממש יעלה לכם גרושים…פר נסיעה. את הכרטיס המיוחד הזה יש להזמין (ולקבל) עוד לפני שיוצאים ליפן. אפשר הזמין אותו בקלות רבה במגוון אתרים דרך האינטרנט. הכרטיס יגיע עד אליכם הביתה במשלוח מאובטח. (כרטיס חופשי לשבועיים יעלה לכם כ 400-450$)

טיול ליפן עלויות נוספות

איזה עוד עלויות צפויות לכם בטיול ליפן? אתרים, מוזיאונים ועוד…
מחירי הכניסה לאתרים ביפן אינם גבוהים יותר מכל מקום אחר בעולם. אולי אפילו זולים יותר מאשר אצלנו בארץ. כניסה למוזיאונים וגנים תעלה בממוצע 20-40 ש"ח (תלוי איפה), פחית קולה תעלה בממוצע 4 ש"ח (הרבה יותר זול מאשר אצלנו!!), וסיגריות עולות כמחצית ממחירן בישראל.

אז למה מספרים לנו שיפן יקרה…?

אז אם אתם רוצים לנסוע ליפן, ולא בטוחים איך הכי כדאי לכם לעשות זאת, מוזמנים לפנות אליי ולקבוע פגישת ייעוץ לקראת נסיעה… תוכלו לקבל הרבה טיפים חשובים לתכנון הטיול, ואפילו יותר מזה….

Call Now Button