Looking for Something?

ששש…שותקים פה

מחברת

את הולכת לשתוק חמישה ימים???
אני אפילו שעה לא יכולה…
זוהי רק אחת מהתגובות הרבות שקיבלתי סביבי כשהודעתי שאני מתנתקת לרגע מהעולם ויוצאת לריטריט (פרישה, כלומר קורס מדיטציה בן 5 ימים, במקרה הזה) ביחיעם, ממנו חזרתי אתמול בערב.


את טנזין פאלמו פגשתי לראשונה על גבי קלטת וידאו (כן, זה היה מזמן) לפני 15 שנה, בהרצאה שנתנה במרכז טושיטה באזור דרמסלה שבהודו. טנזין פאלמו, אנגליה במקור ונזירה בודהיסטית מזה כ-50 שנה, הרשימה אותי די מייד. סיפור חייה יוצא הדופן כובש את כל מי ששומע אותה, ובעיקר, את כל מי שפוגש אותה. מלבד העובדה שבעשור האחרון היא הקימה מנזר (ראשון מסוגו) לנשים בדרום הודו, בו חיות כיום כ-100 נזירות (הכי קטנה בת 4!!!), היא הספיקה "לבלות" 12 שנים בפרישות במערה בהרי ההימלאיה בצפון הודו בגובה של 4,000 מ', מתוכן 3 שנים בבידוד מוחלט.
כששמעתי על ביקורה המתקרב פה אצלנו, לא היה לי ספק שעל ריטריט איתה אני לא מוותרת (אחרי ההחלטה הנחושה הזו הספקתי להתלבט ולהתחרט ושוב להתלבט, ובסוף הלכתי. איזה מזל!!!). לפגוש אותה היתה חוויה יוצאת דופן, לשמוע אותה היה מעורר השראה, ולהשתתף בריטריט הזה היה ללא ספק אחת החוויות המעצימות של חיי (וזה לא הריטריט הראשון שלי. כבר הספקתי להשתתף באי אלו ריטריטים ב-15 שנים האחרונות).
ה"דרך", עליה מדברת טנזין פאלמו, היא הדרך אותה גילה בודהא לפני יותר מ-2,500 שנה, ושעדיין רלוונטית גם כיום (אולי אפילו יותר מתמיד) לעזור לנו להתמודד עם קשיי החיים ולהפוך לאנשים טובים יותר.

20150207_153652
אני מזמינה את כל מי שעדיין מחפש את הדרך להיכנס לאתר ידידי הדהרמה, עמותה ללא מטרות רווח שמארגנת ביקורים של מורים שונים, קורסי מדיטציה קצרים וארוכים מהסוג הזה ופעילויות שונות שיכולות להיטיב עם חייינו.
המפגש שלי עם הדרך הזו, שינה את חיי.
אני בטוחה שזה יכול להועיל לכל אחד ואחד מאתנו, מכל דת, מין, גזע שהוא.
אין פה שום כוונה להפוך אתכם לעובדי אלילים או להמיר את דתכם. רק להעניק לכם אור, אהבה וכוון, ללא שום רצון לקבל בתמורה. נדיר בימינו והכי אמיתי שיש.

מזמינה אתכם לשקט שבתוככם, אם רק תסכימו לו לרגע…

Call Now Button